نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

مجیدی، غفوری و چشمی به کمیته انضباطی نمی‌روند| شکایت منتفی شد

  • کد خبر: ۱۰۵۳۷۹
  • ۲۹ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۷
مجیدی، غفوری و چشمی به کمیته انضباطی نمی‌روند| شکایت منتفی شد
کمیته داوران فدراسیون فوتبال از شکایت خود علیه استقلالی‌ها صرف نظر کرده و قرار نیست مجیدی، غفوری و چشمی به کمیته انضباطی بروند.

گروه ورزش|شهرآرانیوز، بعد از باخت استقلال مقابل نساجی و حذف از جام حذفی اظهاراتی از سوی بازیکنان و مربیان استقلال بیان شد که با واکنش‌هایی از سوی برخی داوران و حتی کمیته داوران مواجه شد. پیامد این کشمکش‌ها کمیته داوران از فرهاد مجیدی، وریا غفوری و روزبه چشمی طرح شکایت کرد. مدیرعامل باشگاه استقلال نیز برای اینکه از غافله عقب نماند اعلام کرد که به جهت حمایت از زیرمجموعه خود، آن‌ها نیز شکایتی را از کمیته داوران مطرح خواهند کرد. پیش بینی می‌شد که این کنش و واکنش‌ها درنهایت فضای پرتنشی میان باشگاه استقلال و فدراسیون فوتبال به وجود آورد، اما ظاهرا با عقب نشینی کمیته داوران و سکوت روز‌های اخیر در باشگاه استقلال قرار است این ماجرا ختم به خیر شود.

در همین راستا عبدالهی، یکی از مسئولان کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال اعلام کرده بحث دعوت از وریا غفوری و روزبه چشمی به کمیته انضباطی فدراسیون منتفی شده است. عبدالهی تاکید کرده که فرهاد مجیدی نیز قرار نیست نه در کمیته انضباطی و نه درکمیته اخلاق بابت اظهاراتی که بعد از باخت به نساجی انجام داده، احضار شود.

به این ترتیب ماجرا هم برای استقلال و هم کمیته داوران به پایان رسیده و بازیکنان و اعضای کادرفنی استقلال باید با انرژی بیشتر درادامه لیگ حاضر شوند تا درنهایت به عنوان قهرمانی لیگ برتر دست یابند. در روز‌های اخیر بسیاری از کارشناسان استقلالی اعلام کردند که آرامش می‌تواند رمز موفقیت استقلال باشد که حرف درستی هم هست واگر همه ارکان باشگاه استقلال بتوانند روی این اصل متمرکزباشند بدون شک آینده بهتری درلیگ بیست و یکم درانتظارشان خواهد بود. استقلال با اینکه شش امتیاز از پرسپولیس پیش است، اما به سبب دشواری بازی‌های آتی روز‌های سخت و پرتلاطمی را پیش رو دارد که باید با حفظ آرامش و انجام بازی‌های به یادماندنی خود را به قهرمانی در لیگ بیست و یکم نزدیک‌تر کند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->